2013. július 2., kedd

8.rész~ Gondolatok

Nana powo:
Mikor meg érkeztük a srácok házához el ámultam.Nagyon szép volt,de mikor be léptünk fel kellet fognom hogy 12 srác egy helyen brutális.Voltak tiszta helyek,de voltak olyan szobák is ahova mintha atom bomba vágott volna be.
-Meg nézed az én szobám is?.-kérdezte Baekhyun
-Ha ilyen kupi van mint itt Tao szobájában akkor inkább ki hagynám.-mondtam mire Tao csak fel röhögött.
-Nem nem ilyen.-mondta ő is nevetve és meg fogta a kezem és húzni kezdett szobája felé.Meg álltunk egy ajtó előtt rám mosolygott majd ki nyitotta azt.Be léptem a szobába és körbe néztem,le tisztult falak és rend.Ami kifejezetten nagy szó volt az előbbi szobához képest.Körbe sétáltam,meg néztem a polcokat volt néhány könyv és dísztárgy.Tovább mentem és észre vettem egy képet.Meg néztem és szeme is el kerekedett.Én voltam,de ez a kép nem mostani.Pár hónapos lehet tán.Két kar fonódott derekam köré,tudtam ki lehet az.
-Ez honnan van?.-kérdeztem
-Én csináltam pár hónapja.-mondta és nyomott egy puszit a fejemre.
-És miért?.-kérdeztem
-Hogy legyen.És mielőtt még meg kérdeznéd igen meg tetszettél és azért csináltam a képet.-mondta és közben maga félé fordított.Végig a szemembe nézett, én meg éreztem hogy el pirulók.Csak rá mosolyogtam nem tudtam mit is feleljek.
-Gyere.-fogta meg kezem és el kezdett húzni az ágy felé.Kezdtem meg ijedni.Ha most le akar velem feküdni én le dugom a torkán a lábam.El feküdt az ágyon engem közben magával húzva.Mellé feküdtem bár kicsit tartottam a dologtól.Mellkasára húzott és át ölelt.
-Nyugi nem csinálok semmit.-kuncogott én meg kicsit meg ütöttem a hasát mire fordult a kocka.Fölém tornyosult és el mosolyodott majd meg csókolt.Rögvest viszonoztam is csókját,meg édes és oltalmazó volt egyben számomra.
-Azt mondtad nem csinálsz semmit.-mondtam neki a csók végén
-Ez nem is volt semmi.-kacsintott rám majd ugyan abba a pózba feküdtünk vissza.Ő hátam simogatta én meg éreztem hogy kezdek álmosodni.Nem kellet sok és már el is aludtam.

Baekhyun powo:
Mikor be engedtem Nanát a szobámba kíváncsi voltam mikor szúrja ki magáról a képet.Nem kellet neki sok idő és már ki is szúrta magának.Mosolyogva mentem oda és mondtam el a kép történetét,majd ágyam felé kezdtem húzni.Fáradt voltam a mai után,de biztos voltam benne hogy félre értette a dolgot.Mikor el feküdtem rántottam őt is magammal.Mellkasomra fektettem és hátát simogattam.
-Nyugi nem csinálok semmit.-mondtam neki kuncogva mire ő kicsit meg ütötte a hasam.Erre egy határozott mégis óvatos mozdulattal magam alá gyűrtem és meg csókoltam.Készségesen viszonozta csókomat.
-Azt mondtad nem csinálsz semmit.-mondta a csók végén.
-Ez nem is volt semmi.-feleltem neki és rá kacsintottam majd ugyan úgy feküdtünk vissza.Én hátát simogattam,mikor rá néztem láttam hogy el aludt.Olyan békésen szuszogott mellkasomon.Olyan volt akár egy földre szállt angyal az én földre szállt angyalom.Gondolat menetemet egy vonyítás szakította meg.Emiatt eszembe jutott mikor Lena meg támadta ma Nanát.Azt hittem a pofám le szakad,nagyon vissza kellet fognom magam hogy ne tépjem szét.Pedig minden szív fájdalom nélkül meg tettem volna.Gondolat menetemet egy kopogás szakította félbe,majd D.O nézett be.Amint meg látott minket csak fel mutatta a hüvelyk ujját amolyan "ez az haver" stílusban,aztán elkomolyodott és a fejével aj ajtóra bökött hogy menjek ki.Óvatosan fel keltem Nana alól,féltem hogy fel kel.Mielőtt ki mentem volna nyomtam egy puszit homlokára.Nem bírtam ki na.
Mikor le értem Lena ugrott a nyakamba.
-Végre oppa annyira hiányoztál.-nyávogta a fülembe.
-Azonnal engedj el.-mondtam neki fapofával
-Oppa miért vagy ilyen?Nem hiányoztam neked?.-kérdezte még mindig nyávogva
-Nem egyáltalán nem hiányoztál.Sőt akár már most mehetnél is.-vágtam fejéhez.
-Baekhyun ne legyél ennyire bunkó.-mondta Sten
-Ne legyen bunkó?Meg támadta a barátnőm és azt akarod hogy ezek után ne legyek bunkó vele?-böktem fejemmel Lena felé aki csak hisztizve oda ment Sten mellé.
-Most mit vagy úgy oda nem lett semmi baja.-mondta Sten
-De ha rajta múlt volna igen.-emeltem fel a hangom
-Ne kiabálj velem.Különben is mit akarsz az csak egy ember lány.előbb utúbb úgy is meghal ha veled marad.-mondta Lena holt nyugodtan
-A pofám leszakad..-húztam fel magam.-Ő nem csak egy ember.Ő az én barátnőm és nem mellesleg vadászok lánya.Szóval nem olyan kis védtelen.-kiabáltam torkom szakadtából.El felejtve hogy Nana alszik.
-Baekhyun miért kiabálsz?.-kérdezte barátnőm és a szemeit törölgette.
-Csak fel húztam magam.-mondtam és felé indultam.
-Mi van csak nem kelt fel a kis vadász csemete?.-kérdezte Lena én meg rá se hederítettem de Nana annál inkább.
-Közöd?.-kérdezte Nana
-Hogy ki nyílt a csipád.-mondta Lana
-Szerintem meg fogd be a kis szád mielőtt be tömöm a talpammal.-mondta neki holt nyugodtam mire Taoból elő tört a röhögés.
-Hogy mondod aranyom?.-kérdezte Lana én meg kezdtem kicsit feszengve érezni magam a két lány között.
-Jól halottad.Amúgy jössz egy pólóval.-vágta hozzá a pólóját és ni csak akkor vettem észre hogy az én pólóm van rajta.El mosolyodtam és jól is esett hogy fel vette az egyik ruhadarabom.
-Várhatod ribanc.-mondta Lana mire fel vontam a szemöldököm és már szóltam volna de Nana meg előzött.
Neki ment de még hogyan nem volt ideje védekezni vagy akár át változni,le terítette a földre.
-Tudod a bolhás dögöknek kint van a helye.-vetette oda neki és le szállt róla.Én csak néztem.Ő az én barátnőm.
-Jól jegyezd meg legközelebb megöllek.-mondta szikrákat szóró szemmel Nana.Tao és Luhan na meg D.O is le pacsiztak vele a többiek csak kikerekedett szemekkel néztek.Kivéve két embert Rara és Kris.Ők mosolyogtak.
-Na gyere te vadmacska.-mondtam neki mosolyogva és magamhoz húztam.Fel mentünk a szobába.
-Jól áll a pólóm.-jegyeztem meg neki miközben előttem volt.Fel mértem a terepet elég rendesen.Formás kis feneke volt.
-Jah bocsi csak tiszta nyál volt nem akartam abba maradni.-mondta.-Amúgy meg nem kéne ennyire a fenekem nézned.-mondta mire el nevettem magam és mögé léptem.
-Pasi vagyok na.-kuncogtam mire ő is elmosolyodott.Magam felé fordítottam és a szemébe néztem
-Szeretlek.-mondtam neki
-Én is szeretlek.-mondta nekem mire el mosolyodtam.közeledtem ajkai felé majd meg csókoltam..
-Ma velem alszol.-jelentettem ki mire el kerekedett a szeme
-De a szüleim nem is..-nem hagytam hogy be fejezze ajkaira tapadtam ismét.
-Majd azt mondod hogy Raránál aludtál.-mondtam neki és az ágy felé húztam.Beszélgettünk egy keveset majd mind ketten el aludtunk.


Rara pov:

Egy kicsit még beszélgettünk ,majd elfeküdtünk az ágyán egy picit pihenni.Amiből több órás alvás lett.Arra ébredtünk meg,hogy valakik lent ordítoznak..
- Aishh,ezt nem hiszem el!-dörzsölgette szemeit barátom,majd nehézkesen leszállt az ágyról.Nehezen én is felkeltem,majd kéz,a kézben mentünk le.Az a Lena csajszi balhézott.Krissel jobbnak találtuk az ügyet,ha nem avatkozunk bele ezért bementünk enni valamit a konyhába.
- Meddig fog még itt siránkozni?-kérdeztem,miközben az éppen tevékenykedő fiú mellé álltam.
-Nem tudom,de ha a számításaim nem csalnak nem sokáig.-ekkor befejezte az étel készítését és rárakta azokat egy kis tálra,majd lerakta az étkezőre,és helyett foglalt.Intett,hogy én is menjek pár másodperc után már én is mellette ültem.
-Finomnak tűnik.-kezdtem nézegetni a tálban lévő ételt.
- Mert finom is?-kérdeztem kuncogva.-Na gyerünk kóstold meg!-kuncogtam egyet,és elkezdtem enni,a  mellettem ülő fiú pedig meredten bámult rám.
- Finom..- nyammogtam az ételen,mire megnyugodott és Ő is enni kezdett.
- Ooohh,csak nem kajáltok?-vágódott közénk Sehun,majd lopott egy kicsit az én tányéromból,majd még egy kicsit.
- Hallod Sehun,ezt Rarának csináltam nem neked.-mondta Kris kuncogva.
- Semmi baj,amúgy sem vagyok annyira éhes..- mosolyodtam el.
-Király akkor ezt megehetem?-mutatott a tányérom felé Sehun,bólintottam egy aprót Ő pedig azonnal maga elé húzta.
- Kimegyünk megnézni azokat a jómadarakat?-kérdezte Kris.
- Menjünk!-álltam fel izgatottan,majd megfogtam a kezét,s úgy mentünk ki.Most már Nana is kint volt..Kuncogva figyeltük az eseményeket.Aztán mikor Nana neki dobta a pulcsiját mosolyogni kezdtem,mint egy elme rokkant.Majd Ő és Baekhyun felmentek.-Szánalmas volt ,amit most itt leműveltél..- mosolyodtam el gúnyosan.
- Te kis liba..-kezdett bele,de Barátom félbe szakította.
- Hagyd békén Őt...-sziszegte..
- Kris,hagyd nem ér annyit...- mondtam,s közelebb mentem Lenához.- Néztél már tükörbe ma?-néztem végig rajta fintorogva.-Nem csoda,hogy nem kellesz senkinek.- a fiúk a háttérben elkezdtek röhögni.- Én a helyedbe nagyon visszafognám magam..-motyogtam.Éppen reagálni akart ,de a telefonom csörgése ezt megakadályozta.-Háló?-szóltam bele unottan közben elfordultam.
- Szia!SangTae vagyok,Nana ott van a közeledbe?-szólt bele a nagybácsim.
-Öhmmm,perpillanat nincs..-mondtam.-De itt van..Miért?Esetleg beszélni szeretnél vele?
- Te is jó leszel,csak gondoltam szólok,hogy holnap velünk edzel..-persze azt várhatod öreg.
- Rendben..- erőltettem egy mosolyt arcomra.-Akkor Nana nálunk aludhat?És akkor reggel átmegyünk!
- Nekem úgyis jó.Na,de nem zavarlak tovább szia!-tette le a telefont.
- Cső..- raktam el a telefonom.
- Ki volt az?-kérdezték a fiúk kíváncsian.
- Nana apja..Holnap velük kell edzenem..Aishhh,de én nem akarok...- dünnyögtem,közben Kris odajött hozzám,s átölelt.-Nem akarok hétfőn reggel sebbekkel teli menni suliba..-döntöttem fejem vállára.-Bár,ahogy ismerem magam 2 perc után otthagyom...
- Miért?-kérdezte kuncogva Barátom.
- Mert mindig mondja az okoskodásait mikor én százszor jobban csinálom,mint Ő.-kuncogtam én is.
-Amúgy ma itt alszol?- tolt el magától mosolyogva.
- Itt kéne?-kérdeztem unottan,majd én is elmosolyodtam Ő pedig hevesen bólogatni kezdett.-Akkor itt alszok..-kuncogtam,megfogta a kezem majd a szobájába húzott.Leültem az ágyára,ami kifejezetten kényelmes volt.Kuncogva leült mellém,majd az ölébe ültetett.-Valahogy az ágy kényelmesebb volt..- kuncogva pusziltam meg.
-Hát kösz..- mondta sértődötten.
-Tudod,hogy szeretlek..- karoltam át nyakát,majd egy puszit nyomtam ajkaira.
Kimásztam nehezen az öléből,s feljebb kúsztam az ágyon,pár perccel később Kris is követte példám és elfeküdt mellettem,majd átölelt.Nyomtam egy puszit ajkaira,és mellkasához bújva próbáltam elaludni,ami hamar sikerült is.





5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.Ha az a Lena csaj még egyszer valami hülyeséget csinál ami árt a cuki kis párocskának akkor saját kezűleg fogom a bundáját letépni :DD.Am tényleg nagyon jó volt és cuki.:D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi Fruzsi milyen kis agresszív lettél :D látom tanulsz tőlem kis padavanom :D

      Törlés
  2. Örülünk,hogy tetszik :3 sietünk :3

    VálaszTörlés